Мої курси

Мої курси з 29.01.2018р. по 09.02.2018р.

Щоденник курсанта

Понеділок

29.01.2018р.
1.Знайомство з групою та викладачами.
2. Робота в спільних документах Google. Доступ до web-ресурсів курсу
3-4.Створення блогів курсантів.
В перший день наших курсів відбулось знайомство групи з викладачами, де було детально поставлено мету та завдання наших курсів, надано настановчі рекомендації. За допомогою викладачів ми знайомились з web-ресурсами  курсу, створили власні блоги та розпочали працювати у них.
Мої домашні завдання за посиланнями:
padlet

Вівторок 

30.01.2018р.
1. Лекція "Медіа: жанри, класифікація, функції. Межі дисципліни."
На першій лекці нас ознайомили: що таке медіодидактика та які медіо засоб є за жанрами, класифікацією, функціями. Для мене ця лекція була дуже цікавою, змістовною, з елементами  новизни. 
2-3. Практична робота"Ментальні карти як спосіб систематизації. Створення ментальної карти. "Медіа в  освітньому середовищі"/

На практичному занятті ми вчилися створювати ментальні карти. Усі курсинти біли в захваті, бо для всіх нас це було новим завдвнням.
Власне, я створила свою ментальну карту "Основні напрямки медіаосвіти".

4. Лекція "Вікові особливості медіоспоживання".
Прослухавши лекцію про віковіособливості медіоспоживання розумієш, що наш оточуючий світ наповнений різноманітними, різноплановими медіапродуктами, які мають велечезний вплив на особистість людини. Найбільш активними користувачами медіа є діти, тому дорослих повинно турбувати питання  "Яким вплив має медіа на особостість дитини: позитивний чи негативний?" Саме на лекції де розглядалося питання "Вікові особливості медіоспоживання" й було висвітлено ряд важливих проблем:

Середа 

31.01.2018р
1-2. Практична робота "Кретичне сприйняття медіа".
Під час практичної роботи детально ознайомились з поняттями:

  • критичне мислення
  • маніпуляція
  • пропоганда
  • кругообіг дезінформації
  • факт
  • фейк
  • фіктоїд
  • пост-правда
  • верефікація
  • ботти
  • маркери та інш. 

 На прикладах педагог нам показала навіщо потрібно кретичне сприйняття мідео. Також, обговорювалось притання  інформаційної безпеки та як правильно забезпечить безпеку своїм  акаунтам користувача в інтернеті.
3.  Лекція "Медіоосвіта як сучасний напрямок освіти дорослих".
На лекції  "Медіоосвіта як сучасний напрямок освіти дорослих" ознайомились  з медіапедагогічними концепціями та моделями медіаосвіти. Тема за сприйняттям дуже серйозна, філософська і потребує більш детальнішого вивчення.
4.  Абетка медіоризиків.
1) Ризики медіоспоживання для дітей віком до 6-7 років:

  • знерухомлення;
  • надмірна вразливість;
  • моральний розвиток;
  • копіювання виразів, імітація дій.
 2) Ризики медіоспоживання для дітей віком до 9-10 років:

  • надмірна довіра рекламі;
  • захоплення телевізором;
  • вплив від дитини, яка вже подивилася;
  • страх, що зі мноє це станеться.

3) Ризики медіоспоживання для дітей віком до 12 років:

  • вікова залежність від думки дорослих;
  • думка "що це норма";
  • копіювання моделей поведінки;
  • отупіння та деградація;
  • можливість управління власним часом.

4) Ризики медіоспоживання для дітей віком до 16 років:

  • копіювання моделей стосунків;
  • спрощення розуміння подій. 
  З метою аналізами переглядали фільм "Цирк батерфляй!". Групу було поділено на пари для виконання конкретних завдання. Фільм позитивний, за своєю тематикою дуже проникливий, змістовно насичений матеріалом, який висвітлює проблему людей з обмеженими можливостями. Сподобалося, як педагог, під час аналізування переглянутого фільму, завдяки правильно підібраним завданням, підвів нас,  до власних висновків.
  Для мене ця лекція була дуже актуальною, цікавою.

Четвер 

01.02.2018р.
1-2. ПР "Створення позитивного іміджу вчителя та закладу у сучасних медіа".
Дуже цікаве практичне заняття на якому ми дізналися, як правильно створювати свій педагогічний імідж, імідж школи. На прикладі вчилися створювати сайт школи. Наша група створила свій сайт "Школа Радості".
Під час обговорення кожен з нас міг бачити, що ми не допрацювали, що не продумали і що вийшло правильно.

 Дуже сподобалося створювати, щось своє, нове, творче.

3-4. ПР "Санітарно-гігієнічні норми, системотехнічні вимоги до обладнання кабінету". 
Практична робота була спрямована на ознайомлення санітарно-гігієнічних норм, системотехнічних вимог до обладнання кабінету.

П'ятниця

02.02.2018р.
1-2. ПР. "Медіатексти для експертизи рівня навчальних досягнень. Тести".
На практичній роботі вчилися створювати тести. Я створила анкету на тему: "Анкета  медіокомпетентністі учнів". Цікава всім було працювати, бо це дійсно нам всім потрібно для роботи.
https://docs.google.com/forms/d/1kNf3lpmJm9Siu0ByaJFIihuWjqTSfd5rGPkH_wHQICw/edit

3-4. ПР "Кіно на уроці. Навчальння та виховання через фільм."

Понеділок

05.02.2018р.
1-2. Педагогічна медіатворчість в освітньому просторі.
Наша робота розпочалась з вправи "Нікчемна корова", яка стимулювала всіх до швидкого фантазування. Потім ми розглідали, як правильно реалізувати педагогічну майстерність у відеопросторі.
3-4. Презентація педагогічного досвіду в сучасних медіатекстах.На цьому занятті  ознайомилися з видами презентацій та з їхнімиперевагами та недоліками. Я дізналася багато нового і отримала справжнє задоволення від атмосфери, яка панує у нашій групі.

Вівторок

06.02.2018р.

1. ПР "Дитяча медіатворчість - голос дітей. Особливості дитячих медіатекстів".
На практичному занятті переглядали роботи створенні дітьми.Також, у центрі уваги було  питання правильної організації дитячої медіатворчості та принципи її організації.
Ознайомились з таким цікавим розвиваючим онлайн- курсамом "Петриківський розпис".

2-3. ПР "Організація навчально-виховної роботи на основі дитячих медіатекстів".
Перегляднули ряд приголомшливих дитячих робіи:
"Школа будущего"- відмінний ролик.
"Остановись"
"Голубая пирамидка"- мене приголомшив своєю проникливістю, чутливістю, глибиною (поставленої проблеми людей з обмежиними можливостями, яку висвітлено в ролику) і в той же час дитячою відкритістю.
"Жил был я".
На практиці вчилися організовувати навчально-виховну роботу на основі дитячих медіатекстів.

4. Анімація як жанр медіа. Основні елементи підготовки до створення мультфільму.
Робота нашої творчої групи: Обговорили тему, сюжет та деталі створення аніме. Розподілили ролі та завдання.

Середа 

07.02.2018р.
1-4. Робота педагогічної студії  анімації "Падав сніг..." Сьогодні наша творча група (з п'яти осіб) працювала над створенням першої анімації. Капітан групи Ігор Б. -наш режисер, керував процесос. Лариса, Ірина, Вікторія і я злагоджено викладали кожний сюжет мультику, почерзі фотографували. Найважче все ж таки режисеру-слідкувати за сюжетом, вчасно виправити помилку, а потім все змонтувати вислухавши пропозиції кожного члена групи...всі були у захваті.  Робота кипіла.

  Як гарно творити щось самому.

Ось, результат нашої творчої роботи.

Четвер 

08.02.2018р.
1-4.ПР "Організація діяльності шкільного телебачення".
Сьогодні ми   зустрічалися з творчою командою юних журналістів учнями НВК №122 . Генератором  ідей та керівником команди є  - Голубнича Ірина Миколаївна, вчитель російської мови та літератури, медіапедагог.
Настільки багато гарних емоцій, тепла, світла залишилось від спілкування...

П'ятниця

09.02.2018р.
Захист курсового проекту .
Мій проект "Студія джерельце".
https://docs.google.com/presentation/d/1h-9zydHdo6S6_LZUuyqXEDn_ua_iBEO2yYVXCP5qEjI/edit#slide=id.SLIDES_API1996592683_0

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Медіадидактика