Посилання
№0000/138107
на публікацію матеріалу на сайті
«Методичний портал»
Постійна адреса публікації
http://metodportal.net/node/138107
Естафета- спортивна розвага
Тема: Ми маленькі козачата
Мета.Розвивати інтерес до народних традицій; забезпечити відповідну рухову активність учнів, вчити дотримуватись правил гри у ігрових естафетах.Виховувати силу волі, витримку. Формувати гуманні взаємини з однолітками, уміння співчувати, радіти спільним результатам.
Обладнання: обручі, скакалки, кеглі,спортивні атрибути.
Мета.Розвивати інтерес до народних традицій; забезпечити відповідну рухову активність учнів, вчити дотримуватись правил гри у ігрових естафетах.Виховувати силу волі, витримку. Формувати гуманні взаємини з однолітками, уміння співчувати, радіти спільним результатам.
Обладнання: обручі, скакалки, кеглі,спортивні атрибути.
Хід змагань.
І. Організаційний момент.
Ведучий:
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт –
Об’єднало слово… спорт.
І. Організаційний момент.
Ведучий:
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт –
Об’єднало слово… спорт.
Учень1:
Стадіон, басейни, корти
— атрибути знані спорту,
боротьби, змагань, наснаги,
сили, спритності, відваги.
Стадіон, басейни, корти
— атрибути знані спорту,
боротьби, змагань, наснаги,
сили, спритності, відваги.
Учень2:
Протиборство, перемоги —
спортом пройдені дороги.
Успіх, результат, медалі,
сльози, гімн на п’єдесталі.
Протиборство, перемоги —
спортом пройдені дороги.
Успіх, результат, медалі,
сльози, гімн на п’єдесталі.
Учень3:
Праця, піт і тренування.
Підсумовує старання
новий світовий рекорд.
То ж приймай вітання, СПОРТ!
Праця, піт і тренування.
Підсумовує старання
новий світовий рекорд.
То ж приймай вітання, СПОРТ!
(Під звуки спортивного маршу діти крокують і шикуються у дві шеренги. Шеренги повертаються обличчям один до одного.Утворюється дві команди.)
Ведучий:
Ми фізкультурою займалися
Щоб став залізним організм
І щоб в здоровому тілі
М'язи тверднули.
Ми фізкультурою займалися
Щоб став залізним організм
І щоб в здоровому тілі
М'язи тверднули.
Рух — це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!
Полиш свої лінощі
Хоч на хвилинку,
Ходи з нами разом
Робити розминку!
(учні виконують фізкультрозминку)
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!
Полиш свої лінощі
Хоч на хвилинку,
Ходи з нами разом
Робити розминку!
(учні виконують фізкультрозминку)
І.Основна частина.
Ведучий:
Немов море трибуни шумлять
Нині буде нелегким змагання
вболіватимемо за сміливих хлопців
За спортивний запал і вміння.
Ведучий:
Немов море трибуни шумлять
Нині буде нелегким змагання
вболіватимемо за сміливих хлопців
За спортивний запал і вміння.
Ми сьогодні тут зібрались,
Щоб вести запеклий бій.
Тільки ні, не кулаками,
А в веселій дружній грі.
Щоб вести запеклий бій.
Тільки ні, не кулаками,
А в веселій дружній грі.
Учні:
Будем весело ми гратись,
Будем спортом ми займатись!
Учні:
Ми – завзяті дітлахи!
Будем грати залюбки.
Гру розпочинаємо Кроком руш!
Рушаємо!
1- а команда.
Ми команда дуже сильна.
Робим вправи залюбки.
Перемогу в боротьбі
Завоюємо собі.
2 – а команда.
Ми команда ще сильніша .
Гра для нас найсвятіша.
Проти вас ми будем грати,
Постараємось обіграти.
( Ведучий представляє капітанів , називає склад журі й повідомляє , що оцінювання буде проводитись за п’ятибальною системою).
Будем весело ми гратись,
Будем спортом ми займатись!
Учні:
Ми – завзяті дітлахи!
Будем грати залюбки.
Гру розпочинаємо Кроком руш!
Рушаємо!
1- а команда.
Ми команда дуже сильна.
Робим вправи залюбки.
Перемогу в боротьбі
Завоюємо собі.
2 – а команда.
Ми команда ще сильніша .
Гра для нас найсвятіша.
Проти вас ми будем грати,
Постараємось обіграти.
( Ведучий представляє капітанів , називає склад журі й повідомляє , що оцінювання буде проводитись за п’ятибальною системою).
Капітани команд:
Нелегкий буде суперечка за кожен наш рекорд
В одному ми віримо щиро і свято
Всі ті хто любить спорт, всі ті хто вірить в спорт
Надійні, хлопці.
Нелегкий буде суперечка за кожен наш рекорд
В одному ми віримо щиро і свято
Всі ті хто любить спорт, всі ті хто вірить в спорт
Надійні, хлопці.
Перший турнір.
Гра „Верхи на палиці“.
Гра „Верхи на палиці“.
Другий турнір.
Гра „Хто найспритніший?“.
Гра „Хто найспритніший?“.
Третій турнір.
Гра „Хто найвлучніший“.
Гра „Хто найвлучніший“.
Четвертий турнір.
Зустрічна естафета з перешкодами.
З бігом і стрибками.
З рівновагою.
З підлізанням.
З переповзанням.
Зустрічна естафета з перешкодами.
З бігом і стрибками.
З рівновагою.
З підлізанням.
З переповзанням.
Пізнавальна вікторина.
Загадки.
Запитання.
Загадки.
Запитання.
П’ятий турнір.„Естафета з булавами“.
Шостий турнір.„Естафета збірна“.
1.Стрибки на скакалці.
2.Присідання.
3.Стрибки на одній нозі .
4.Ведення м’яча .
5.Біг в обручі.
Змагання закінчилися.
Слово надається журі.
Шостий турнір.„Естафета збірна“.
1.Стрибки на скакалці.
2.Присідання.
3.Стрибки на одній нозі .
4.Ведення м’яча .
5.Біг в обручі.
Змагання закінчилися.
Слово надається журі.
ІІІ. Заключна частина.
Ведучий:
Завершаючи наш захід
Хочу запросити вас
В гру веселу і народну усім
Разом нам пограть.
Рухлива гра « Третій зайвий».
Ведучий:
Завершаючи наш захід
Хочу запросити вас
В гру веселу і народну усім
Разом нам пограть.
Рухлива гра « Третій зайвий».
Ведучий:
Що ж пограли ми на славу
Відпочили на всі п’ять.
Тож, вже час настав вітати,
нагороджувати вас!
Я запрошую команди,
Струнко вишукуватись вмить
Настає прекрасна мить…
(музика вітання, далі вручення всім учасникам нагород, медалей).
Що ж пограли ми на славу
Відпочили на всі п’ять.
Тож, вже час настав вітати,
нагороджувати вас!
Я запрошую команди,
Струнко вишукуватись вмить
Настає прекрасна мить…
(музика вітання, далі вручення всім учасникам нагород, медалей).
Коментарі