МЕДІАДИДАКТИКА ТА ЇЇ СКЛАДОВІ Г.В. ОНКОВИЧ Україна, Київ, Інститут вищої освіти НАПН України 1. Частиною основних прав кожного громадянина будь-якої країни світу на вільне самовираження й права на інформацію, інструментом підтримки демократії є медіаосвіта, що в останні роки привертає все більше уваги провідних міжнародних організацій та освітянської громадськості. Саме за допомогою медіаосвіти особистість здобуває інформаційну свободу – право одержувати інформацію, необхідну для життя, розвитку та професійної діяльності, висловлювати свої погляди з приводу тих або інших явищ і подій, передавати інформацію (і що більш важливо – знання) іншим людям. Масова медіаосвіта в сучасному світі розглядається як процес розвитку і саморозвитку особистості за допомогою і на матеріалі засобів масової комунікації (медіа) з метою формування культури спілкування з медіа, розвитку творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення, умінь повноц...
РОЗКЛАД УРОКІВ на 201 7 -201 8 навчальний рік Дні тижня 2 клас Понеділок Укр. мова Математика Природознавство Інформатика Вівторок Укр. мова Ч итання Математика Музика Середа Ч итання Математика Укр. мова Фізичне виховання Четвер Ч итання Англійська мова Основи здоров ' я Образотворче мистецтво П'ятниця Укр. мова Математика Трудове навчання Фізичне виховання
Дистанційне навчання Українська мова, 9 клас Початок уроку: 14.04.2022 о 8-30 у ЗУМ : посилання буде у групі вайбер перед уроком Тема: РМ№19. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту Мета: удосконалювати в учнів уміння використовувати конспектування як різновид стислого переказу почутого; поглиблювати знання школярів про види конспектів; розвивати вміння критично осмислювати почуте, виділяти в ньому головне, ділити висловлювання на логіко-смислові частини, складати план, застосовувати різні способи конспектування тощо. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь та навичок Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Фронтальна бесіда — Які види запису ви знаєте? (План, тези, виписки, конспект). — Як пр...
Коментарі